Az Optinvent Solutions Kft elsősorban készlet és tárgyi eszköz bérleltározással foglalkozó cég, melyet tulajdonosai 2014 októberében alapítottak azzal a céllal, hogy a bérleltározási területen hosszú évek alatt felhalmozott tapasztalataikat saját vállalkozásban kamatoztassák.
A cég ügyvezetője és többségi tulajdonosa, Bástyai Miklós Andor okleveles gépészmérnök, több mint 20 éves műszaki és készletgazdálkodási, valamint több éves leltárvezetői és általános management tapasztalattal. Kipróbált, megbízható szakember, aki a cég vezetése mellett tevőlegesen is részt vesz az operatív irányításban, ezzel biztosítva a legmagasabb minőségi követelményeket is teljesítő munkavégzést.
Minden esetben a megrendelőink igényeihez maximálisan alkalmazkodva a rendelkezésünkre álló állandó és alkalmi munkavállalói körből – akik mindannyian tapasztalt leltározók – az adott feladatra legalkalmasabb projektcsapatot toborozzuk.
Munkatársaink leltározási tapasztalatairól a munka végeztével személyesen is beszámolunk, és a helyszínen szerzett tapasztalataink, benyomásaink alapján a még sikeresebb hosszú távú működésüket elősegítő javaslatokat is teszünk.
Eddig elvégzett munkáink lefedik a előforduló leltározási igények szinte teljes vertikumát, kezdve az általános irodai, bankfióki tárgyi eszköz leltártól az ipari környezetben elvégzett leltározáson keresztül egészen a több 10 – 100 ezres tételszámú tömegcikk készletleltározásig.
Együttműködő partnereink közreműködésével a legkülönlegesebb leltározási igényeket is ki tudjuk elégíteni: pl. vagyonleltár hivatalos értékbecslői tanúsítvánnyal, egyedi tárgyi eszköz nyilvántartási és leltározó szoftver elkészítése, stb.